SALAHKAH

Friday 2 January 2015

Mandi manda di Bayou Lagoon Park, Melaka

ASSALAMUALAIKUM
SALAM 1 MALAYSIA.

Entry kali ni, i olls nak story sikit pasal experience we olls pergi mandi manda di Bayou Lagoon Resort.,,,

Last minit program.. Tahun ni Chrismas 25/12 pada hari khamis.. Alang2 tu aku apply cuti hari Jumaat.. habiskan AL.. So, cuti 4 hari we olls balik kampung Melaka..

Aku balik kampung dengan anak2 je.. Encik suami x dapat balik sbb kerja.. So, 25 December tu, pagi2 lagi aku dah gerak dari KL. Sampai Melaka kol 9.30pagi.. Terus ke rumah mak dulu kat Duyong.. Letak2 barang, Pukul 10.30 pagi aku dgn anak2 berserta adik aku.. (kakcik dan kakdik) , terus pergi ke Bayou Lagoon.. Mak aku plak x nak follow.. malas katanya.. ye la tu.. sebenarnya bapak aku x de. Dia Kerja.. Kalau ada.. sah2 lah nak join tu... hihi. Abang aku yang dok kat Krubong x dapat follow.. Kerja jugak... emmmm Cuma adik (alang) aku yg no 3, akan turut serta bersama isteri dan 2 anak.. So, kitorang jumpa terus kat Bayou je la... Jarak antara bayou ni dgn rumah kitorang x lah jauh.. Dalam 10 minit naik kereta dah sampai.. Location dia: Bukit katil

Harga tiket murah je...
Dewasa RM20
Kanak2 RM15

Dipendekkan cerita lah...  Kitorang pun masuk lah.. Oh ya.. makanan luar x leh bawak masuk.. Diorang ni cek hokeyyy kat pintu masuk...

Tempat ni kecik je.. tapi bagi aku ok lah.. setakat nak bawak anak2 mandi.. kasi diorang happy dah memadai lah.. Lagipun antara kolam2 yang ada kat sini x lah jauh2.. x lah penat nak menapak kan.. Dalam erti kata lain, kitorang happy gak lah pergi kat sini....  So, iolls belanja gambar lah kat uolls semua... huahuahua



























ni, iolls belanja jugak lah video2 kitorang yang lawak x hengat.... u olls semua jangan lah berbulu sangat... ngeee










Ok la uolls semua.. tq lah sebab sudi nak baca story mori ni... walaupun macam x syok je penulisan iolls untuk kali ni kan... hihi

ok BYE BYE,,,,

ASSALAMUALAIKUM...
TERIMA KASIH ALLAH

No comments:

Post a Comment